Sinan Akçıl

Sinan Akçıl

Şarkı sayı: 22
Güzel Karım

Senin yerin benim yanım güzel karım,
Bana öyle söyleme bi yere gidemezsin.
Bu cok basit senin adın benim adım,
Başka bi ş..

Demesinler (Melda DÜET)

Ne kadar bağırsam sesimi duyan olmadı,
Bir tek beni hep ayrılanlar anladı...

 

Fenayım bu aralar,
Kalbimde bu yaralar,..

Seni Böyle Sevmediler

Söylemedim, hep gizledim ama
Yüreğimin en derin yerinde, var acılarım çok.
Birden bire, hırsız gibi bu gidişin her şeyi kopard..

İyi Değilim (Ferah Zeydan DÜET)

Görüşmüyorum kimseler, 
Eşe dosta koydum posta umurumda değil. 
Sövdüm saydım farkındaydım ki,
Ben iy..

Goy Goy

Bizdeki güneş,
Eski kalbe eş.
Sen yaşıyo musun?

 

Şimdi felaket,
Aynen devam et.
Uzağıma git ve ord..

Ayıp Yani

Ayıp yani, bende bir şey mi eksik ki?
Çevremizden utan bari.
Herkes her gün beni övüyor.

 

Kayıp..

Mucize (Ferah Zeydan DÜET)

Sen son bir kez dinle,
Adım adım büyür aşkım.
Sen yine duyguyu aştın.
Aşkını adını senle ilk defa duydum ben,
Gel hadi ..

Başka Şansın Yok

Başka şansın yok,
Büyüdü birden çok.
Kalbe bir şans ver,
Bunu çok seveceğiz.

 

Bir..

Anlarsın (Mustafa Ceceli DÜET)

Bir sevda geçti başımdan,
Geçti gitti bi suru yalandan.
Yaşatır hayat yarasıyla,
Kalan kalbin yarısıyla.

 <..

Gülmek Sadaka (Maher Zain DÜET)

Güneşe bak, aya da bak.
Denize bak, yağmurlara bak.
Ne güzel hayat bu maşallah.

 

Sağına bak, soluna bak.

Gurur

Döneceksen defalarca aynı şey, aynı yer.
Olamaz bu, bitsin artık.
Bir yerde durmalı.
Değer misin üzülmeye?
Aklım hiç..

Kapı

Hayde.
Senden vaz vaz vaz,
Hayde.

 

Olacakları önceden gördüm, oho o oho.
Dedim ki boş yere &oum..

2. sayfa

Sinan Akçıl kimdir?


Sinan Akçıl 20 Mayıs 1982 yılında müzisyen ailesinde doğmuştur. Küçük yaşlarından besteler yaparak beğeni kazanmıştır. "Kalp Sesi" ilk albümü olmuştur. Sinan Akçıl Türkiye'de yüzlerle popüler şarkıcılara besteler ve şarkılar yazmıştır. Sinan Akçıl instagram sayfası: https://www.instagram.com/sinanakcil